city 26-02-2014 - Reisverslag uit Trang, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu city 26-02-2014 - Reisverslag uit Trang, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

city 26-02-2014

Blijf op de hoogte en volg Riky

26 Februari 2014 | Thailand, Trang

In trang is niet zoveel te beleven, wel wen vriendelijke, rustige stad met een mooie grote ochtendmarkt waar ik een heerlijke met mais gevulde (soort) donut proef. Ook de nachtmarkt is een gezellige drukte met van alles en nog wat. Ook hier moet wederom geproefd worden. Twee maal een fikse wandeling gemaakt, lekker zweten!! Wel leuk om te vertellen, gisteren geluncht in een lokaal restaurantje. Eén water, één ijskoffie, één bapao, één omelet, en één nasi, en ÉÉN Erdinger. We moesten 280 bath ( 10 bath is ongeveer € 0.25) betalen, waarvan 200 voor de Erdinger. Guus proost!! Morgen gaan we naar Koh Sukorn, een eilandje 60 kilometer hiervandaan. Via Booking.com een bungalowtje gehuurd aan de zee. Leuk!! Rechtstreeks naar de juiste pier waar we op de longtail boot stappen en met de tuk-tuk naar ons plekje worden gebracht, wat een verschil.....geen auto's, alleen wat scootertjes en tuk-tuk's. Wat een rust,een enkeling op het strand.

• 28 Februari 2014 - 16:18

Nelly:

Guus zal toch niet meer dan 1 Erdinger gehad hebben?, anders red je het financieel misschien niet tot eind maart!

• 15 Maart 2014 - 20:01

Gerrie:

Ha Guus en Riky,
    Zojuist jullie indrukwekkende verslagen gelezen. Wat hebben jullie het fijn daar!! Ik kan het bijna voor me zien, zo levendig geschreven. En Riky, ben wel jaloers op dat ene eilandje, niemand te bekennen, de voetjes in die grote blauwe zee, met je achterste in het witte zand.
    Hier gaat alles zoals het gaat. heel veel groeten van ons allemaal en tot over een paar weken!!