autoritje 25-02-2014 - Reisverslag uit Trang, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu autoritje 25-02-2014 - Reisverslag uit Trang, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

autoritje 25-02-2014

Blijf op de hoogte en volg Riky

25 Februari 2014 | Thailand, Trang

Vandaag weer vroeg op pad richting Pak Meng, hier was niet veel te doen en zijn doorgereden naar Trang. Het wordt een lange autorit, met mooie en minder mooie stukken. We leggen nog even aan bij Chao Mai Natural park, eerst wilden we hier overnachten, maar van een tentje zonder matras worden wij, op onze leeftijd niet meer blij.Trang is een stadje in het midden van Zuid-Thailand. Na enig speurwerk komen we aan bij het Sritang hotel welk ik gezien had in de Lonely Planet. Is inderdaad netjes en een relaxte plek. We boeken hier twee nachten zodat we morgen rustig aan kunnen doen. Hier in het stadje moet van alles te doen zijn en we gaan zometeen op pad, eens kijken wat het ons nu weer brengt. We nemen een plattegrondje mee van de stad en gaan naar de nightmarket een kilometertje verderop. Allerlei lekkere hapjes en drankjes, sokken, onderbroeken, bh's, t-shirts en slippers....héél veel slippers. Bij Sritang eten we nog een hapje en raken in gesprek met een ouder stel uit Nederland. Zij wonen al 17 jaar op Ko Lanta (het eilandje waar wij net geweest zijn), en hier runt hun dochter de Red Snapper, het restaurant waarnaar wij op zoek zijn geweest. Wat is de wereld toch weer klein.