De laatste - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Riky Driessen - WaarBenJij.nu De laatste - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

De laatste

Door: Riky

Blijf op de hoogte en volg Riky

07 Juni 2012 | Indonesië, Sanur

We hebben weer verbinding dus we kunnen weer. Gisteren hebben we met Gede een flinke wandeling gemaakt in en om de mooie, groene omgeving van Ababi. Schitterende uitzichten over de rijstvelden, ja alweer, en het blijft indrukwekkend. Je kunt je niet voorstellen hoe de mensen hier nog leven. Vele hebben geen waterleiding of elektriciteit, gewoon omdat ze het niet kunnen betalen. Ze gaan naar een naburige bron waar alles en iedereen gewassen wordt. Zelfs de honden en de koeien worden hier gewassen. Toch is iedereen vriendelijk en opgewekt, dus je ziet maar weer, al die luxe hebben we eigenlijk niet nodig, alhoewel ik volgende week weer blij zijn met mijn wasmachientje, droger en vaatwasser en wat niet nog meer. We hebben heerlijke dagen gehad bij Gede, Ketut en Wayan in Sudanita. Ketut heeft ons goed verwend met haar kookkunsten. Guus heeft Ketut geleerd hoe een uitsmijter te maken. En ja hoor vanochtend lag er een mooi gebakken ei op zijn bord. Gede heeft ons veel verteld over het leven in Ababi en vaak kwam ons gesprek weer op koken of op het Hindoeïsme. Maar aan alles komt een eind, een weekje langer zou niet vervelend zijn geweest!!!! Maar ook fijn om iedereen weer te zien en een pan spek te kunnen bakken.

We hebben het KEI GOE gehad!!!!!

• 11 Juni 2012 - 07:49

Ton En Marieke:

Ha oom en tante! Wat leuk om jullie verhalen terug te lezen. Zo hebben we een leuke impressie van jullie reis. En wat spat het eraf....wat hebben jullie genoten! Stelletje enorme bourgondiers! :-) Hopelijk zijn jullie inmiddels weer veilig thuis en mag de spek weer smaken. Misschien kun je om te aarden nog een tijd je een kokosnoot in de wc leggen.... Haha Tot gauw! Liefs uit Uuuje xx

• 21 Juni 2012 - 14:13

Hello: