trail 20-02-2014 - Reisverslag uit Ban Khuk Khak, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu trail 20-02-2014 - Reisverslag uit Ban Khuk Khak, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

trail 20-02-2014

Blijf op de hoogte en volg Riky

20 Februari 2014 | Thailand, Ban Khuk Khak

Guus was gisteren niet zo fit. Vanaf onze aankomst hier heeft hij op bed gelegen, en flink (bij) geslapen. En vanochtend, gelukkig weer redelijk dit op gestaan. We ontbijten ergens in het dorpje en gaan aansluitend naar Lamru National Park. We doen hier een trail van anderhalve kilometer, maar puf, puf, wat pittig. Flink klimmen en dalen door het oerwoud, maar wel de moeite waard. We zien geen spectaculaire dingen, maar absoluut mooie uitzichten. Guus klimt en daalt, ondanks zijn adertjes, als een jonge klipgeit. Wat zo'n operatie wel niet doet. Geweldig. Onze laatste stop tijdens deze wandeling is een beeldschoon strandje, een uit het boekje. Bikini aan en heerlijke plonzen in de (b)lauwe zee. Vakantie, dus. Heerlijk!! Nog een kilometertje of wat naar onze auto, dan nog een lekkere gebakken nasi met een vers ananassapje. Op naar de bank (ja, ze zijn weer bijna op) en de supermarkt. Een hapje en een drankje voor vanavond op ons terrasje en uitzoeken wat we morgen gaan doen. De muggen prikken er weer vrolijk op los, en ja hoor Guus slaan ze natuurlijk weer over. We hadden, ja, hadden een bungalowtje geboekt voor drie dagen op Ko Chang, een eilandje 100 kilometer naar het noorden....ligt er 1200 kilometer verder ook nog een eiland met dezelfde naam. Och, 1500 bath leergeld en we zijn weer het mannetje.

• 20 Februari 2014 - 13:57

Nelly:

Toch je verslagen gevonden, leuk om te lezen en het was ook kei leuk om je via face time even te spreken (en zien)!

Veel plezier nog, geniet ervan, je hebt het verdiend!
    Groetjes van jezus

• 20 Februari 2014 - 16:10

Carola:

Hey hallo, heb even wat problemen met mijn computer gehad, maar hier ben ik!
    Als ik de foto's zie, ben ik toch wel een beetje jaloers... Gelukkig dat Guus weer wat
    fitter is en leuk dat we jullie weer kunnen volgen. Ik wens jullie nog een fijne vakantie.
    Veel groetjes en een dikke kus van ikke!