vrijdag 21-02-2014 - Reisverslag uit Ban Khuk Khak, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu vrijdag 21-02-2014 - Reisverslag uit Ban Khuk Khak, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

vrijdag 21-02-2014

Blijf op de hoogte en volg Riky

21 Februari 2014 | Thailand, Ban Khuk Khak

Guus is vannacht flink aan de, we zullen het maar netjes noemen, reizigersdiarree. Ik denk dat de pepertjes hem parten spelen. O, ja, ik had nog een mailtje gestuurd naar het verkeerd geboekte hotel met uitleg hoe dom wij waren. Ze hebben medelijden met ons en zullen niets in rekening brengen. We zakken zo af naar het zuiden. Wordt vervolgd. We zijn aangekomen in Krabi, na een mooie slingerende weg door het groen, een stadje in het zuiden aan de oostkust. Levendig gebeuren hier met veel backpackers. Er heerst een rustig sfeertje. Op zoek naar een hotelletje, wordt het A-Mansion Hotel, het is basic en netjes. Prima dus. Lekker gegeten en van de sapjes krijg ik geen genoeg. Op tijd te bed, morgen op naar Ko Lanta een eilandje 80 kilometer verder op. Welterusten