heerlijk - Reisverslag uit Batu Feringgi, Maleisië van Riky Driessen - WaarBenJij.nu heerlijk - Reisverslag uit Batu Feringgi, Maleisië van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

heerlijk

Blijf op de hoogte en volg Riky

18 Maart 2014 | Maleisië, Batu Feringgi

We zitten nu in een "bungalowtje" direct aan zee, en wederom zeer weinig toeristen, een complete zee en strand voor jezelf. Ik heb wel even moeten poetsen in ons verblijf voor de komende dagen want dat heb ik wel gemist.....de wc poetsen. Even wat insecten verdelger gehaald, het terras geveegd en we kunnen er wel weer even tegen. Muziek op de achtergrond..ipod in de dockingstation, bier en wijn in de koelkast, de boeken op tafel en de dobbelstenen liggen weer klaar. Dus.... Och ja, de was moet ook nog want (bijna) alles is niet erg fris meer. Ik heb weer, jaaaaaaa......alweer teveel kleding meegenomen alhoewel ik maar een dikke 20 kilo bij had. Voor de volgende keer ga ik echt een lijstje maken met de uiterst noodzakelijke spullen( ben benieuwd of dit gaat lukken). Guus pakt volgende keer zijn eigen rugzakje in, met de nadruk op zakje.... Hij moet teveel sjouwen met de koffers.!! Het eten is nog steeds super, hebben net sizzling kip gehad met, tja wat anders nasi en rijst. En trouwens, we hebben al de nodige sateetjes verorberd. Mmmmm..