regen - Reisverslag uit Batu Feringgi, Maleisië van Riky Driessen - WaarBenJij.nu regen - Reisverslag uit Batu Feringgi, Maleisië van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

regen

Blijf op de hoogte en volg Riky

17 Maart 2014 | Maleisië, Batu Feringgi

We zitten in Batu Ferringhi en het regent.....(ik heb dus niet voor niets twee regenjasjes gekocht) we wilden een paar daagjes van het strand genieten, maar hier is gisteren dus niets van gekomen, maar dat mag de pret niet drukken. We hebben lekker rustig aan gedaan, lekker gegeten, gedobbeld, jaaaaaaa.....Guus staan alweer voor, maar geef me (nog) NIET gewonnen en op tijd te bed. Wat is het hier anders dan in Thailand; de mensen, de stranden, het eten. Maar vooral de mooie eilandjes, die mis ik het meest en de rust. O, het is prima hier, maar net even anders en we hebben nu geen auto dus zijn we uiteraard ook niet zo mobiel als in Thailand. We zitten nu in een guesthouse en morgen hebben we een kamer gehuurd direct aan het strand, waar we een paar dagen willen blijven. Dezelfde kamer als we met Marinus en Tonia gehad hebben een paar jaar geleden. Simpel, netjes en....ja een koelkast!! Nu maar hopen op goed weer. Ik werd net wakker van de imam die zijn ochtend gebed door de luidsprekers deed, en het is, na een regenachtige nacht, droog maar nog wel bewolkt. Het is gewoon afwachten, en hopen op een beetje zonneschijn. anders komen de leesboeken weer van de plank. De benauwdheid valt vanochtend wel weer mee, gelukkig, gevoelsmatig zijn we gisteren wel twee kilo afgevallen door het vele zweten, dus lang leve een frisse douche, al is het maar voor 5 minuten.

• 17 Maart 2014 - 12:59

John Driessen:

Hallo reizigers,
    "Weer" even een reactie uit Asten.Hier gaat alles zijn gewone gangetje. Het mooie lenteweer van de laatste week heeft weer plaats gemaakt voor een iets somberder weertype maar wel droog!Erg benauwd krijgen we het hier niet.
    Pluk de dagen die nog resten want het is weer zo voorbij.Veel plezier nog .
    Groetjes, John & Gerrie

• 17 Maart 2014 - 23:49

Nicole:

Hey Riky en Guus.

Fijn om te lezen dat jullie weer volop genieten van een vakantie in Azië.
    Ik ben jaloers op al dat mooie weer, zie het al helemaal voor me.
    En wat goed dat Guus weer helemaal de oude is.....
    Geniet er nog saampjes van.

Hopen dat de regen weer omslaat in zonneschijn..

Ik wens jullie nog een fijne voortzetting van de vakantie.

Lieve groetjes nicole