we zijn er weer - Reisverslag uit Trang, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu we zijn er weer - Reisverslag uit Trang, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

we zijn er weer

Blijf op de hoogte en volg Riky

05 Maart 2014 | Thailand, Trang

Zoals de trouwe volgers wel gemerkt hebben zijn we een paar dagen uit de lucht geweest. We hebben de laatste dagen doorgebracht op Tarutao, een national park. Het was weer geweldig, of je kilometers strand, jungle en nog veel meer voor jezelf hebt. We hebben ons gisteren wederom aan een mountain-bike tocht gewaagd. Nou, het was inderdaad super, ik waande me even( ja, helaas maar even) Marianne Vos. We vlogen de eerste coll op van de laagste categorie en ja....lopen. En zo volgen er nog meer. Mag de pret niet drukken, goei fietskes, fleske watter, en goeie zin. Dat helpt echt!! Het was de moeite waard, van alles gezien, mooie vogels, apen , wilde zwijnen en wurgslangen, en niet te vergeten de mooie natuur. Op dit eiland is Expeditie Robinson opgenomen... Na onze rustpauze weer terug. Oeps das heftig, maar Guus trapt als een jonge hond de coll's op, jaaaaaa, het uurste stukske. Ik moet het echt zwaar afleggen tegen mijn menneke. Ik moet toch nog eens met Dr. Stultiëns gaan praten, volgens mij heb ik ook last van mijn adertjes!!! Na deze zware, maar o zo mooie tocht, heerlijk relaxen op het strand van Taratuo. Of de hele wereld van jou is; wit, echt wit zandstrand, blauwe, kraakheldere zee, bijna geen toeristen en twee zeearenden die boven ons een nest hebben. We hebben elektriciteit van 's avonds 6 tot 12 's nachts, dat is ook wel bijzonder, maar ook dat is geen probleem, we zijn maar een stelletje verwende nesten. We hebben al zo vaak gezegd: wa hebbe we ut goe!!! De dagen vliegen voorbij. Vanmorgen, we stonden op onze boot te wachten, zwemt er vrolijk een otter voorbij en de kleine zwaluwen vliegen af en aan.

We zijn nu in Trang, en morgen gaan we naar Koh Libong, wederom een eilandje waar vanalles te zien is en waar ze geeeen fietsen verhuren....hoop ik.

  • 06 Maart 2014 - 13:09

    Juul:

    Dacht dat ik al wat verzonden had, maar dan nog maar een keer.
    Wat een leuke berichtjes, genieten maar.
    en Riky waarom koop jij zoveel slippers?
    groeten Juul

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Trang

Bali 2012

Recente Reisverslagen:

28 Maart 2014

thuis

26 Maart 2014

naar huis

22 Maart 2014

zitten we dan

20 Maart 2014

bewolkt

18 Maart 2014

heerlijk
Riky

Actief sinds 04 Mei 2012
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 27128

Voorgaande reizen:

15 Februari 2014 - 27 Maart 2013

Thailand en Maleisië

30 November 2011 - 30 November 2011

Bali 2012

Landen bezocht: