heerlijk rustig 23-02-2014 - Reisverslag uit Ban Khlong Nin, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu heerlijk rustig 23-02-2014 - Reisverslag uit Ban Khlong Nin, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

heerlijk rustig 23-02-2014

Blijf op de hoogte en volg Riky

23 Februari 2014 | Thailand, Ban Khlong Nin

Gistermiddag een kippepootje gegeten met een Chang biertje, bij Mamma. Op het strand naar de zonsondergang gekeken, Cocktailtje, lekker hapje eten. Kortom, heerlijk. Ik zit nu heerlijk buiten voor onze kamer te genieten van de zonsopkomst, helemaal alleen op de wereld, met mijn bêkske koffie en de i-pad. De wereld wordt wakker, maar dan met heeeeel weinig mensen. Vandaag niets op ons programma. We zien het wel weer. Op ons gemakje op het strand een ontbijtje genuttigd, met wederom de heerlijk verse sapjes. Een boek op de kop getikt, de i-pad is echt niet de optimale optie om een boek te lezen. Guus zijn e-reader werkt wel fantastisch, wat een uitkomst! Ik lees nu :De meisjes van het meer, een literaire thriller en het begin is prima, gewoon even een hotel binnenlopen en kijken of er boeken liggen, en omruilen met je eigen boek. Meteen raak! Lekker op het strand geluierd, gelezen, gegeten, gedronken. Niets spannends maar wel heerlijk. Nog maar een kippetje gegeten bij Mamma. Voor morgen heeft Guus een een spicy chicken besteld. Ben benieuwd. Potje zonnebrand gekocht...de eerste is al leeg. We zijn (gelukkig) niet verbrand, maar ook niet echt in de zon geweest, veilig onder de parasol. Wel een lekkere strandwandeling gemaakt, want ik moet wel mijn beloofde kilometers maken. Toch?? Face time met ons moeder en Jantje is wel heel bijzonder, de techniek staat voor niets.

• 23 Februari 2014 - 11:20

Nelly:

Hier ook alles rustig, we bellen even met smoeder via facetime vanmiddag!