op weg 19-02-2014 - Reisverslag uit Ban Khuk Khak, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu op weg 19-02-2014 - Reisverslag uit Ban Khuk Khak, Thailand van Riky Driessen - WaarBenJij.nu

op weg 19-02-2014

Blijf op de hoogte en volg Riky

19 Februari 2014 | Thailand, Ban Khuk Khak

Om 7.00 uur het bed uit, kopje koffie, kopje thee en dan onze auto ophalen. De Honda staat klaar met air-co al aan. Dit is geen overbodige luxe met deze temperaturen, waar we overigens wel snel aan wennen. We rijden half Phuket rond ( hebben we dan ook alvast gezien), om uiteindelijk richting het noorden te rijden. Uit de Lonely Planet een leuk onderkomen gezocht, maar helaas was al volgeboekt. Op naar de volgende, waar ze meteen flink extra geld vragen...wegwezen dus. Als ik ergens een hekel aan heb!! Ligt er zo dik bovenop. Dan maar via Booking.com en ja, meteen raak en hier zitten we nu, na enig zoekwerk(drie maal langs gereden, goeie kaartlezer!!) in villa Colina, mooie ruime bungalow met zwembad en jacuzzi. Super rustig, aan het oerwoud, wat heerlijk is na het (veel te) drukke Patong. Nou, de auto loopt prima, de wegen en het verkeer zijn redelijk goed te doen. Guus is, gelukkig, een rustige en zeer oplettende chauffeur, mag ook wel met een stress kip langs zich. Ik moet altijd even wennen aan de andere rijstijl. We zitten aan de oostkant van Thailand in Khao Lak. Hier blijven we in ieder geval twee dagen en dan zien we wel weer verder.